vineri, 28 mai 2010

imi place...

... cum imi intinzi piciorul sa-l sarut si sa-l mangai
... cum inchizi ochii cu mainile si-mi susuri sa dorm
.... cum incerci sa-mi prinzi genele intre degete
... cum imi prinzi capul intre maini si-mi spui "pup" si-apoi imi fortezi buzele sa se lipeasca de chipul tau
... cum spui DA cand eu spun nu
... cum spui Nu cand eu spun te rog
... cum dai din cap si strangi ochii cand spui NU
... cum nu ma asculti niciodata si faci totul de capul tau
... cum esti o fiinta plina de hotarare si independenta
... cum ma analizezi cand dorm
... cum razi
... cum ma faci sa rad
... cum radem impreuna
... cum ma strangi in brate cand dormim
... cum ma trezesti dimineata
... cum dormi in toate pozitiile posibile si imposibile
... cum semeni cu mine
... cum numeri copacii, cainii, casele, canalele, florile, copiii
... cum te bucuri cand intalnesti oameni, pisici, caini si parcuri pentru copii
... cum stralucesti cand te impartasesti
... cum ma lovesti cu piciorul
... cum imi poruncesti


Si cel mai tare, imi place mult de tot, ca nimic nu faci din mandrie, ci din dragoste!