marți, 19 octombrie 2010

Scrisoare deschisa sotului meu

Acum o saptamana am fost fortata de nasu sa ma gandesc la ce as putea spune frumos despre tine. O saptamana intreaga m-am tot macinat, intrebat, gandit si iar gandit si... parca nu gaseam nimic, imi veneau in minte doar lucruri rele: cum ma trezesti in fiecare dimineata cu zgomotul, firmiturile de dupa masa, baia si altele care ma streseaza. La un moment dat am avut senzatia ca sunt cu tine asa.. din inertie! Acum cateva zile insa am realizat! Si ieri scriind cuiva pe hartie m-am hotarat sa-ti spun si tie, poate te intereseaza, ce stiu eu?! Ma intreba si parintele Ghedeon acum ceva vreme: "dar are si calitati sotul asta al tau, nu?" si eu raspundeam cu un nod in gat: "mda.. cred ca da.." Dar care? Si tot cercetand asa de multa vreme am gasit una, care pentru mine face atat cat toate cele pe care nu le gasesc(inca, dar cine stie?). Curajul! Desi nu pari foarte curajos la prima vedere, cred ca ti-a trebuit mult curaj sa rezisti langa mine, sa ingnori toata nebunia mea si sa lupti ca sa ma tii alaturi. Credinta e o noua calitate covarsitoare! Cand eu credeam intr-o iluzie si ma legam de ea ca de ultima mea suflare ce merita traita, tu credeai in casnicia noastra, in faptul ca am sa inteleg candva ca te iubesc, in a ramane impreuna, s-asa L-ai luat pe Dumnezeu de gat si i-au urlat in fata: "Lupta cu mine impotriva nebuniei ei!". Si-ai reusit, si-ti multumesc din inima ca m-ai salvat de iluziile mele, de crezul meu fals, de un vis naucitor ce nu-mi dadea pace. Iti multumesc ca ai avut rabdare, ca te-ai rugat, ca ai crezut si cel mai mult iti multumesc ca ai luptat. Niciodata n-a luptat nimeni pentru mine, tu ai luptat cat ar fi trebuit sa lupte toti oamenii din viata mea impreuna, si ai luptat doar tu. Mai lupta, si cine stie? In timp se vor adauga si alte calitati! Mai mult, dragoste peste dragoste poate se va revarsa prin rugaciune impreuna! Am o surpriza azi pentru tine, cred ca ai sa o observi imediat, e pentru ca ai castigat prin lupta dreptul de a vedea stralucind pe degetul meu verigheta! Cred ca, te iubesc..