vineri, 6 mai 2011

Într-o dimineaţă..

Mă trezesc lângă tine, am dormit prea mult, cât e ceasul! Văd ora, e foarte târziu, iau perna de sub cap şi te lovesc uşor cu ea: De ce n-a sunat ceasul?! Sar ca arsă, fuga la baie, mă întorc şi te găsesc dormind mai departe: Haaaii!! E târziu! Îţi mai dau o pernă, răspunzi morocanos: Lasă-mă să dorm, aşa mă trezeşti tu pe mine în loc de sărut dimineaţa? - Hai dorule, hai că e târziu, of! Hai! Scot totul agitată, mă îmbrac, nici un semn de la tine, tu vrei să dormi mai departe. - Off, hai măi, ce vrei, la cât să ajung, hai ridică-te odată din pat şi îmbracă-te ca să mergem. Te ridici uşor, te uiţi la mine râzând a complot cu restul universului, ceva pregateşti şi eu habar nu am ce. - Ce e, haide odată! - Du-te liniştită şi te spală pe ochi, strâng patul, mă îmbrac şi vedem. - Ce să vedem, e târziu, off! se vede că sunt crizată, mă stresează îngrozitor gândul că o să întârzii, nu-mi place, îmi place dimpotrivă, să fiu extrem de punctuală, dacă se poate să fiu prima care ajunge la lucru. Mă duc să-mi pieptăn părul ciufulit, îl strâng banal în coadă de cal şi mă întorc, tu cu patul strâns, stai la marginea lui cu acelaşi zâmbet ucigător. -Hai să facem dragoste, spui. - Ai înnebunit, tu nu vezi cât e ceasul? - Ba da, mă tragi uşor înspre tine şi cu o mică rotaţie ajung pe pat culcată, tu lângă mine repeţi, hai să facem dragoste. Îţi trec mâna prin par şi zâmbesc, nu intuiesc nimic: -Dorule, ce e, ce se întâmplă, tu nu înţelegi că ajungem la miezul zilei la lucru, mă omoară ăştia. Zâmbetul ţi se adânceşte şi spui plin de încântare, azi e sâmbătă, hai să facem dragoste. - Offf, da, azi e sâmbătă, de ce n-ai spus de la început nimic? - Şi să ratez toate astea, se risipeşte zâmbetul în sărutare şi.. o să facem dragoste. Într-o dimineaţă...