miercuri, 8 iunie 2011

Ia-ţi condeiul tău şi umblă!

Care este rostul umblării condeiului pe coală, fie ea şi virtuală? Eu cred că este o formă de a comunica şi de a te comunica. Cele mai bune texte sunt cele care adâncesc comunicarea, fie dintre autor şi cititor, fie dintre doi cititori, fie dintre cititor şi el însuşi sau autor şi el însuşi. Scrisul are mai multe sensuri, unul pentru scriitor, şi multe pentru cititori, dar are sens şi pentru relaţia care se construieşte între cele două categorii, uneori în formă de dialog, nu întotdeauna. De ce scriu eu? Acum am descoperit că pot picta tablouri în cuvinte, cred că am să continui o vreme.. Unele texte sunt mai bune, altele dimpotrivă. Priviţi-le ca pe încercări, unele mai reuşite, celelalte mai puţin..




Mi-am luat condeiul meu, şi umblu!