luni, 27 iunie 2011

puterea cuvântului

"esti o falsaaaa......... de aia TU nu ai liniste!! Falsitatea taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa duce in iaddddddddddddddddddddddd.........
imi pare rau ca te-am cunoscut!!!!!!!!!!!!!!!!!!
esti o falsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
asa sa ai viata, Laura!!!!!!!!!!!!!!!!!!
falsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ca tineeeeeeeeeeeeeeeeeeee
imputita ca tineeeeeeeeeeeeeeeeeeee
nu am sa iert nesinceritatea taaaaaaaaaaaaaaaaaa
asa caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......... stai in banca ta!!!!!!!!"

Dintre toate cuvintele, voi reţine cu precădere "împuţită", pe care nu l-am auzit nici de la mama mea căreia aş putea să-i permit totul pentru că mi-a dat viaţă, m-a crescut şi educat. Nu l-am auzit nici de la oamenii pe care îi iubesc cel mai mult în viaţă şi cărora le-aş putea ierta orice. La fel vreau să reţin un alt cuvânt "penală", pe care nu l-am folosit niciodată şi care îmi încarcă memoria cu mare greutate. Să-mi ajute Dumnezeu să le reţin atât de bine, încât să nu mai fiu nevoită vreodată să le aud!