miercuri, 8 iunie 2011

speriecuvântătoare

 Din câmp arunc salutări către cer

se întorc

ţipăt înapoi.

- Să tacă! Să moară cuvântul! Să piară!

De ce ţipaţi voi păsării albastre? De adevăr ce doare?

N-arunc durere’n aer

durere vine înapoi.

- Să moară cuvântul!

O floare! O floare pentru voi, păsări albastre!

- Să piară!

Stăpâne! Dă-mi aripi să zbor către păsări albastre!

- Nu vrei mai bine să fii stea?

Dă-mi aripi! Dă-mi aripi stăpâne!

- Să moară! Să moară!

Vreau aripi stăpâne!

- Şi a murit cuvântătoarea...

variantă:

Din câmp arunc saluturi către cer


se întorc

ţipăt înapoi.





- Să tacă! Să moară cuvântul! Să piară!



Ţipaţi voi

de adevăr ce doare?

N-arunc în aer urlet

durere vine înapoi.



- Să moară cuvântul!



O floare!

pentru voi, păsări albastre!



- Să piară!



Stăpâne!

dă-mi aripi să zbor spre ele



- Nu vrei mai bine să fii stea?



Dă-mi aripi! Dă-mi aripi stăpâne!



- Să moară! Să moară!



Vreau aripi stăpâne!



- Şi a murit cuvântătoarea...