marți, 20 septembrie 2011

Furnica feministă şi greierele (...)

adaptare după Ada Milea




- Surioară..

- (ăsta iar n-are şi mă ia cu „surioară”) Ai?

- Am. Am venit să-mi dai şi mie pân’ la primăvară...

- (o s-o fac pe inaccesibilă!) N-am!

- Un grăute, ai o mie, pân’ la primăvară..

- (acu’ se dă şi rotund, că ştie să numere) N-am! N-am! N-am! N-am!(o mie, am o mie unu, mai numără odată)

- Da’ toată lumea ştie, pân’ la primăvară, la primăvară, la primăvară..

- (gura lumii slobodă, numără, mai numără) N-am! N-am! N-am! N-am! (ia să-l iau eu tare!) Astă vară ce-ai făcut? Astă vară ce-ai făcut? Astă vară ce-ai făcut?

- Am...

- vară ce-ai facut?

- am..

- vară ce-ai făcut?

- Am jucat!

- (ehe, cât eu mă dădeam de ceasul morţii, şi vroiam, şi tu..) Acuma joacă!

- Mi-e foame, c-aş juca.

- (recunoaşte deci!) Joacă!

- Nu mă enerva.

- (ce-mi place!)Joacă!

- Nu mă enerva.

- Joacă!

- Nu mă enerva, că-s nervos, îmi dai ori?

- (dacă spui drept pentru ce ai venit) Eah..



Sfârşitul, la alegerea cititorilor.