vineri, 2 septembrie 2011

La voce del Silenzio




Vroiam să stau o clipă singur
ca să mă gândesc tu înţelegi,
şi am simţit în linişte
o voce în mine

şi se întorc vii atâtea lucruri
pe care le credeam moarte de acum...

şi ce am iubit atât

din marea de linişte

se întoarce asemeni unui val
în ochii mei, şi ceea ce-mi lipseşte

din marea de linişte

îmi lipseşte ştii mai mult



Sunt lucruri într-o tăcere
la care nu mă aşteptam vreodată
... aş vrea o voce,

şi deodată
realizezi că tăcerea
readuce lucrurile pe care
le-ai pierdut
şi te simt iubire
te simt în inima mea
îţi reiei locul pe care
tu nu l-ai pierdut niciodată
pe care nu l-ai pierdut niciodată
pe care nu l-ai pierdut niciodată



vroiam să stau un pic singur
ca să mă gândesc tu ştii


dar sunt lucruri intr-o tăcere
la care nu mă aşteptam nicicând

....aş vrea o voce

şi deodată
realizezi că tăcerile
readuc lucrurile pe care le-ai
pierdut

şi eu te simt iubire
te simt în inima mea

îţi reiei locul pe care
tu nu l-ai pierdut niciodată
tu nu l-ai pierdut niciodată
tu nu l-ai pierdut..
tu nu l-ai pierdut... niciodată