miercuri, 11 aprilie 2012

Micile noastre conversaţii

- Nu-mi place să mă plimb pe lângă casa asta veche şi goală.


- Atunci ia-mă de mână, ne vom plimba împreună, draga mea.

- Scările scârţâie şi nu pot dormi.

- E doar casa, care îţi spune să închizi ochii.

- În unele zile nici pe mine nu mă pot visa..

- Mă doare să te văd aşa.

Căci deşi adevărul poate diferi,

Această navă va duce trupurile nostre în siguranţă la ţărm.

- Aud în mintea mea un ecou vechi

Care mă reţine.

- Ei bine, spune-i că îmi lipsesc micile noastre conversaţii.

- Curând totul va fi uitat, îngropat cu trecutul nostru

- Obişnuieam să ne jucăm afară când eram tineri şi plini de viaţă şi plini de dragoste.

- Uneori simt că greşesc chiar şi când am dreptate.

- Mintea îţi joaca feste, draga mea.

Căci deşi adevărul poate varia,

Această navă va duce trupurile noastre în siguranţă la ţărm.

- Nu asculta nici un cuvânt pe care îl rostesc,

Strigătele sunt toate la fel!

Căci deşi adevărul poate varia,

Această navă va duce trupurile noastre în siguranţă la ţărm.

- Ai plecat, ai plecat, ai plecat departe

Te-am urmărit cum dispari.

Tot ce a rămas este o fantasma

- Acum suntem sfărmaţi, sfărmaţi, sfărmaţi bucăţele

Nu mai putem face nimic,

Doar lasă-mă să plec, ne vom întâlni din nou curând.

- Mai aşteaptă, aşteaptă, aşteaptă-mă, te rog mai stai aici

Te voi privi în somn.

- Nu asculta nici un cuvânt pe care îl rostesc,

Strigătele sunt toate la fel!

Căci deşi adevărul poate varia,

Această navă va duce trupurile noastre în siguranţă la ţărm.