sâmbătă, 14 aprilie 2012

Unde eşti?

Hristos a Înviat!
Primul lucru pe care mi l-am amintit a fost perioada în care am cântat cu bucurie. Vremea studenţiei a fost adevărata mea apropiere de Dumnezeu. Împreună cu elevii mei cântam cel mai frumos şi simţit "Hristos a Înviat!". Perioada în care am alăptat a fost la fel de frumoasă, pentru că îi cântam "Îngerul a strigat" de fiecare dată. După aceea nu am mai crezut niciodată, n-am mai simţit deloc, am murit. Toate până am spus Tatăl Nostru împreună. Oare îţi aminteşti? Spuneai că te-au deocheat. Am spus că ştiu să descânt şi am decis să spunem împreună. Degeaba aş spune că n-am simţit niciodată aşa ceva, chiar dacă aşa e, cuvintele astea sunt prea goale de sensuri. Am câteva momente în viaţă, atât de puţne că le pot număra pe degete. De aceea sunt aşa valoroase. Sunt clipele pe care mi le voi aminti la sfârşitul vieţii. Primul sărut, primul copil, primul "te iubesc"... Ultimul "mi-e dor"... Singurul regret... Hristos a Înviat?