luni, 3 septembrie 2012

dialog1

- Hei! Mi-ai lipsit!


- De ce? Doar am stabilit, fără ataşamente.

- Aşa va fi, fără ataşamente, doar logică crudă.

- Atunci nu ţi-am lipsit.

- Reformulez: am simţit lipsa conversaţiilor cu tine.

- Greşit! E tot ataşament.

- Voi supravieţui să ştii.

- Ştiu. Eşti puternică!

- Mă folosesc de tine.

- De fapt eu mă folosesc de tine.

- Ştii... uneori... parcă ai fi aparatul care mă ţine în viaţă.

- Asta până îţi vei aminti că de fapt respiri singură!

- Desigur.

- Şi vei reuşi foarte repede. Eu nu prea am timp, va trebui să scurtăm relaţia noastră.

- Fără sinucidere, bine? Muzica ta e prea deprimantă, ce naiba! O să îţi fac un album cu muzică veselă. M-am săturat de muzica asta tristă sau zbuciumată.

- Ţi-am spus că sunt un om rău.

- Mai vedem noi!