vineri, 7 septembrie 2012

dialog9

- De ce râzi? - Mi te imaginez! - Şi eu... - Nu, serios. - Serios, şi eu! Când sunt deprimată şi/sau obosită mă gândesc la tine. Data trecută mi te imaginam tăind lemne în curte şi salutând trecătorii. Şi azi... - Şi acum? - Acum te vad dansând pe piesa de la VH2, Atunci când ai plecat. Râd în hohote. - Eu nu semăn cu grasul ăla! - Ştiu! Tocmai de aceea mi se pare hilar! - Mie nu. - Acum mi se pare şi mai hilar! - Termină! - Nu vreau. Ce poţi să îmi faci? Cum să îmi opreşti imaginaţia? Hai, dansează, country man. Doamne ce mai râd! Scuze... - Nu te iert pentru asta. - Nici o grijă, nu mai iertat nici pentru altele, sunt învăţată. Acum, hai, dansează ca să râd! În mintea mea se petrece orice doresc eu, fiindcă e aia e a mea! http://www.youtube.com/watch?v=RHyDHsmnH7s&feature=youtube_gdata_player