marți, 18 septembrie 2012

Socializare

Uneori tac, înţelegi? Nu e mare lucru, doar tac, ce atâta filosofie? De multe ori n-am chef de nimeni, deseori nu am nici timp. Curând am fost întrebată: "ce mai cauţi totuşi pe un site de socializare, dacă nu socializezi?". Socializez, în felul meu. Ce e aşa de grav că nu mă hlizesc toată ziulica şi că uneori n-am vreme să scriu un comentariu la un blog pe care l-am citit sau că uneori chiar nu am timp să vizitez într-o zi toţi prietenii virtuali ca să le dau bineţe, flori, bezele şi altele? Dacă îmi vei cere sfatul într-o problemă legată de domeniul meu de activitate cu siguranţă îţi voi răspunde la timp pentru a-ţi "salva viaţa", nu crezi că e mai important decât să mă silesc să-ţi împănez pagina cu floricele şi moace vesele? Vrei să comunicăm? Ok. Ce-ar fi să încerci un subiect inteligent cu mine? Sunt pretenţioasă, asta e, nu risipesc timpul la infinit cu lucruri pe care nu le consider importante. Nu sunt cu nasul pe sus, doar excesiv de sinceră.