vineri, 28 septembrie 2012

vizitatorii netlog

Deja mi-e ciuda ca scriu blogul asta, e semn ca ma irita un lucru de care in mod normal n-ar trebui sa imi pese.


Am pagina asta nenorocita de netlog deschisa pentru toti curiosii, chiar si cei nelogati si nu folosesc lista neagra (decat pentru o exceptie, care n-are relevanta, dar o amintesc pentru a fi sincera in totalitate). Ei bine, in conditiile astea, nu pot intelege vizitatorii care se chinuie sa isi stearga urmele, care mie personal mi se par de un penibil greu de acceptat. Asadar, stimati vizitatori (as vrea sa spun lipsiti de minte, dar voi incerca sa ma abtin) delogati-va si vizitati-ma asa: tastati la adresa browserului dumneavoastra www.netlog.com/gandirici. E mai simplu si pentru voi si pentru nervii mei deja zdruncinati din real de ceea ce eu consider lipsa de maturitate, prostie, neasumarea propriilor acte, bla, bla, bla. Intelegeti, da?

Multumesc pentru atentie.