joi, 17 ianuarie 2013

Cuzea

Cel mai alintat membru al echipei. Spun cel mai alintat si nu cel mai mic, pentru ca astazi i am cunoscut si pe cei mai mici, puiutii catelusei negre.

Deocamdata ramanem la Cuzea si trasnaile lui. A aparut in echipa intr o zi extrem de geroasa de decembrie, cand Vania a intrat pe usa cu o sacosa alba din care l a rasturnat pe linoleum. S a simtit imediat in largul lui, a scot toti soarecii de prin si de pe dupa dulapuri in cateva momemte. Si erau destui. Apoi dupa cateva miorlaituri s a urcat pe calorifer si... dus a fost! In lumea viselor, desigur. Satul si incalzit, a adormit bustean si a devenit atractia mea haioasa. Prima i a cazut coada, evident. Apoi pe rand cate o labuta, capul... si, pe bune, nu stiu in ce se mai tinea de calorifer, parea mai mult ca leviteaza pe langa. Si smecherul asta urma sa faca multe alte vrajitorii. Deseori zboara pe geam afara, fiindca se urca in bratele mele si nu mai tine cont de munca mea, se crede stapan pe mine, si... regret, dar... cati stapani sa aiba un singur om? Asadar, testeza un pic zapada, cu labutele, cu boticul si imediat se catara pe burlanul sobei si sare pe geamul de la bucatarie inapoi.
Ieri a fost extrem de simpatic. Ca de obicei, se tinea dupa mine. De fapt el se tine dupa oricine, chiar ne intampina si dimineata, la masina, pe fiecare. Ei bine, ieri, iesisem sa vorbesc la telefon cu un client, fiindca in birou e aproape imposibil. Desigur, a aparut catelusa, uimitor, nu cea alba. Si imediat, alergand vioi, Cuzea! Vesel nevoie mare imi cauta picioarele ca sa se alinte, dar in loc sa dea de ale mele, a inceput cu mare spor sa lustruiasca blana neagra a catelei. Si a tot lustruit o binisor vreo cateva minute bune. Tocmai el! Care se infoaie tot si maraie cand le vede, desi ele, dragute si materne, il lasa sa manance din mancarea lor de fiecare data. Ei... si asa bine i mai spunea cu lustruitul, cu fatuca lui extaziata, incat n am putut sa nu izbucnesc in hohote. Noroc ca terminasem de discutat cu clientul.

Intr o alta zi, in timp ce discutam cu un alt client, o doamna incredibil de draguta, am izbucnit:
- Unde vrei sa ajungi mai?, in capul meu?
- Cine e cu tine? Fetita? ma intreaba amuzata doamna.
- Ei fetita? Motanul!
- Aveti pisica?
- Am doua acasa, dar nici una alintata ca golanul asta! Si imediat a ajuns la locul curat din zapada.

Mda, Cuzea.